جرم این است که ندانیم زندگی خیلی ساده تر از اینهاست که ما فکر می کنیم  "  . نیچه  

 

 

 

من عاشق بارونم

 

 

اونقدر از آدمایی که بارون می یاد چتر می گیرن دستشون بدم می یاد که نگو

(مخصوصا آقایونی که این مدلین)

 

 

الان احساس میکنم خدا چقدر بزرگه
همین جاست...
همه جا هست و من ازش غافل بودم
چیزایی رو می بینم که قبلا اصلا برام مهم نبود و نمی دیدم

 

 

 


 

 

اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی!

اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند!

اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست!

اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد  

 

 

سلام

زندگی مثل یه آژانس مسافرتی می مونه

هر سفر یه تجربه است و هر تجربه یه سفر

کوچیک که بودیم سفرا رو تجربه می کردیم حالا تجربه هارو سفر می کنیم

دارم بزرگتر می شم

چه لذتی داره دونستن

البته بعضی اوقاتم درد آوره ولی چه باک که یکی هست که همیشه باهامونه

اره خدا هست پس پیش به سوی شناخت ناشناخته ها

 

ارزوم اینه که یه جهانگرد باشم و مدام در سفر

این وبم ساختم برای دلم و استفاده از نظرات شما امیدوارم با نظراتتون منو یاری کنید