سلام 

با این که خیلی چیزا اطرافم تغییر کرده بازم دلگیر و افسرده شدم 

نمی دونم به کی می شه اعتماد کرد تو این دنیای گرگ صفت نمی دونم  

و بلد نیستم از پس خودم بر بیام 

نمی تونم مثل اونا بشم 

روحم حساسه اونقدر حساس که با تلنگری می شکنه  

دلم می خواد برم یه جای دور تنها باشم تا یه کم فکر کنم  

حتی از مامان و بابا هم دور باشم خیلی دلم می خواد ولی شرایطش جور نمی شه 

خسته شدم از همه ولی دلم به خودش خوشه که هیچ وقت ناامیدم نمی کنه 

 ولی نمی دومنم روزای خوشی من کی میرسه 

نه این که الان بد باشه خدا رو شکر ولی دلم یه همراه با معرفت عاشق پیشه می خواد  

یکی باشه همدیگه رو درک کنیم یکی که دلخوشیم باشه تا روزگار برام سخت نگذره  

یکی که دوستش داشته باشم براش هر کاری بتونم بکنم یکی..... 

یکی که جبران همه نداشته هام باشه می دونم خدا هست 

ولی خدا جونم یکی از جنس خودم می خوام زمینی 

یکی برای زندگی یکی قابل دیدن 

یکی سنگ صبور 

در حق ج خیلی بدی کردم 

باید جبران کنم 

می خوام از این به بعد خودمو بگیرم مثل بقیه 

سنگ دل بشم مثل بقیه 

نامرد بشم مثل بقیه 

زیر آب بزنم مثل بقیه  

بد باشم مثل بقیه 

یعنی می تونم خدا؟؟؟ 

می خوام موفق باشم مثل بقیه 

عاشق باشم مثل عاشقا 

صبور باشم  عین بعضی ها 

و ..... 

 

اون موقس که بغضت می ترکه که می بینه خانوادتم دوستت ندارن 

عزیزایی که واسشون می میری دوستشون داری 

ولی نمی فهمن کارشون فقط شده سرکوفت زدن مسخره کردن باید و نباید کردن 

آخه من مگه چی ام؟؟؟ منم آدمم دلم شادی می خواد دلم رفت و آمد می خواد دلم ..... 

دلم..... 

خدا جون حتما منو خیلی دوست داری 

آره حتما 

ولی حال خرابمم ببین 

دلمو ببین 

بقیه روببین 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.neginsky.blogsky.com

درکت میکنم گلم...منم بدجوری کشیدم.امروزم خبر فوت ۲ تا از نزدیکامو اووردن.اما میبینی که زندگی داره میره.خلافش شنا نکن چیزی بهت نمیرسه..جز جای کبودی ها.سخته مثبت اندیشی ولی تمومه سعیتو کن.به منم سر بزن خوشحال میشم.

سلام
ممنون از نظرت
اومدم به وبلاگت آهنگت خیلی قشنگ بود
منم حالم بد
اشکمو در آورد
بدن می یام می خونم نظر می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد