سلام خدا جونم 

می بینی هنوزم یاد نگرفتم چه جوری زندگی کنم 

من چرا اینجوریم همیشه می زنم یه خرابکاری بار می یارم 

به این سن رسیدم نفهمیدم غرور یه مرد براش خیلی مهمه 

زدم شکستمش دو بار اونم اول کار حالا پشیمون شدم 

معنی این کاراش چیه 

اس ام اس الانش فقط از رو ادب بود معلوم بود ناراحته 

ببین حالا اگه می خوای تمومم کنی بهتره خوب تموم بشه  

احترام به طرف مقابل احترام به خود آدمه 

خدایا فکر می کردم این هموم جواب دعامه 

فکر کردم حاجتمو جواب دادی 

الان می بینم یکی داره غرورمو میشکنه 

الان میبنم من چه کارا کردم 

پس کی می خوای یاد بگیری دختر 

تو تماس بعد تکلیفو روشن کن یا می خواد یا نمی خواد 

شفاف صحبت کنم یا نه یه موقع میره 

یعنی اینقدر حساسه 

خدا جونم داره کلافم میکنه 

 

خدایا فکر کن باید بی خیالش بشم 

خودت هر جور صلاح می دونی 

الان فکر میکنه من چقدر مشتاقم 

ببین به کجا رسیدم 

خدا جونم کمک می کنی قول میدم دیگه حواسم به رفتار و حرفام باشه 

میخوای تموم کنیم 

میگه اره اگه شما میخواین 

شاید ولی چه کار کنم  

این دفعه که حرف می زنم دیگه بهش میگم  

میگم اگه میخوای ادامه ندی بهتره رک بگی تا اینکه منو وارد مراحل سکوتت کنی 

ازم خوشش نیومد  

باشه نیاد 

دیگه این کارا واسه چیه؟ 

نمیشه رک گفت  

باید یه راهی پیدا کنم 

میتونم ازش یه خواهشی بکنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد